Σάββατο 12 Μαΐου 2012

ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΓΙΑ ΓΑΛΛΙΚΗ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ(συγχαρητήρια-και παρακλήσεις- Παπούλια στον Hollande)

ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΓΙΑ ΓΑΛΛΙΚΗ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ(συγχαρητήρια-και παρακλήσεις- Παπούλια στον Hollande)
Παπούλιας προς Hollande: Χρειαζόμαστε την αλληλεγγύη σας Συγχαρητήρια επιστολή στον Γάλλο ομόλογό του, με μηνύματα για την δύσκολη συγκυρία, έστειλε στον νέο ένοικο των Ηλυσίων ο Ελληνας Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Ο Κάρολος Παπούλιας σημειώνει ότι Ελλάδα και Γαλλία συνδέονται με παραδοσιακούς δεσμούς φιλίας και στην κρίσιμη καμπή για την χώρα μας τόνισε ότι απαιτείται η συμπαράσταση των φίλων, από τους οποίους η Γαλλία είναι «στην πρώτη θέση» μεταξύ όσων διαθέτουν τα απαραίτητα μέσα. Η επιστολή του Προέδρου στον François Hollande «Με ειλικρινή χαρά(σχόλιο: εμείς Πρόεδρε δεν χαιρόμαστε καθόλου με τίποτα-δεν φταίει ο νέος Πρόεδρος της Γαλλίας-) σας εκφράζω τα εγκάρδια συγχαρητήριά μου και τις καλύτερες ευχές μου για επιτυχία στα καθήκοντα που θα ασκήσετε στην υπηρεσία της Γαλλίας και του λαού της, ενός λαού φίλου της Ελλάδος. Οι παραδοσιακοί δεσμοί που συνδέουν τις 2 χώρες μας, είναι γνωστοί και είμαι πεπεισμένος ότι οι δεσμοί αυτοί θα ενδυναμωθούν κατά την διάρκεια της Προεδρίας σας. Έχει ιδιαίτερη σημασία για την πατρίδα μου αυτή η προοπτική, καθώς η Ελλάδα διέρχεται μια βαθιά οικονομική και κοινωνική κρίση και απαιτείται για την υπέρβασή της και πέρα από τις γνωστές θυσίες των πολιτών της, η αλληλέγγυα στήριξη των φίλων της στο εξωτερικό, εκ των οποίων, μεταξύ αυτών που διαθέτουν τα μέσα, η Γαλλία βρίσκεται στην 1η θέση. Στο σημείο αυτό θα επιμείνω στην αδιαμφισβήτητη ευρωπαϊκή διάσταση της ελληνικής υπόθεσης και, ως εκ τούτου, είμαι βέβαιος ότι οι ευρωπαϊκές απόψεις σας, καθώς και η μάχη την οποία προετοιμάζεστε να διεξαγάγετε χάριν της ανάπτυξης και της σταθερότητας στην Ευρώπη, θα είναι επίσης μεγάλης σημασίας για την ανάκαμψη της χώρας μου. Σας παρακαλώ(σχόλιο: μόνο στα γόνατα των Ευρωπαίων δεν πέφτουν δημόσια τουλάχιστον…), κύριε Πρόεδρε, να πιστέψετε στην έκφραση των αισθημάτων μου εξαιρετικά υψηλής εκτίμησης.» KΑΡΟΛΟΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου