Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

ΡΕ MERKEL ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΧΡΙΣΕ ΘΕΜΙΔΑ ΤΟΥ 21ου ΑΙ.;

ΡΕ MERKEL ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΧΡΙΣΕ ΘΕΜΙΔΑ ΤΟΥ 21ου ΑΙ.;
(η λιτότητα στέλνει σπίτι τους την μια μετά την άλλη τις κυβερνήσεις και η Merkel έχει μουλαρώσει και βρίζει και απαιτεί και άλλο ελληνικό αίμα και χρήμα. Ποιος σου είπε ότι μπορείς να κρίνεις ποιος θα ζήσει(οι Γερμανοί και οι «σύμμαχοι» Βορειοευρωπαίοι γερμανικής «ανατροφής» και τρόπων) και ποιος θα πεθάνει(ΚΥΡΙΩΣ Έλληνες και Ίβηρες και Λατίνοι); Δεν είσαι η Θέμιδα!!!) Merkel: «Τέλος το υπόσχομαι, ξε-υποσχόμαι, δεν τρέχει τίποτα» Την πεποίθηση ότι η νέα κυβέρνηση θα εκπληρώσει τις συμφωνίες εξέφρασε σε κομματική εκδήλωση η Angela Merkel. «Δεν γίνεται οι χώρες που τηρούν τις συμφωνίες να σέρνονται με το χαλκά στη μύτη από τις άλλες» Η γερμανίδα καγκελάριος Angela Merkel ελπίζει ότι από τις ελληνικές εκλογές θα προκύψει μια κυβέρνηση, η οποία θα είναι πρόθυμη να εκπληρώσει τους όρους λιτότητας. «Η Ευρώπη μπορεί να λειτουργήσει μόνο, όταν όλα τα κράτη μέλη εμμείνουν στη δημοσιονομική πειθαρχία»(σχόλιο: η γερμανική Ευρώπη), δήλωσε η Merkel σήμερα κατά τη διάρκεια κομματικού συνεδρίου της περιφερειακής οργάνωσης του CDU στο Darmstadt. «Με το χαλκά από τη μύτη» Μια μέρα πριν τις εκλογές η καγκελάριος δεν άφησε να διαφανεί καμιά ετοιμότητα για τυχόν συμβιβασμό με την Ελλάδα. «Η Ευρώπη δεν μπορεί να λειτουργήσει, αν όλες οι χώρες μέλη δεν τηρούν δημοσιονομική πειθαρχία. Θα πρέπει να δοθεί τέλος στην πρακτική «υποσχεθήκαμε, ξε-υποσχεθήκαμε, δεν τρέχει τίποτα». Υπό αυτές τις συνθήκες, η Ευρώπη δεν μπορεί να προχωρήσει» υπογράμμισε η καγκελάριος. «Εύχομαι στις αυριανές εκλογές να δοθεί το μήνυμα ότι θα τηρηθούν οι δεσμεύσεις. Η χορήγηση οικονομικής βοήθειας δεν αποτελεί μόνο ένδειξη αλληλεγγύης στην αλληλεγγύη, αλλά και κίνηση για να οικοδομήσουμε το θεμέλιο για την ευημερία των παιδιών και των εγγονών μας».  Η Merkel τάχθηκε υπέρ επιβολής κυρώσεων σε απείθαρχα κράτη. «Πρέπει να υπάρχουν ευρωπαϊκοί θεσμοί, οι οποίοι να ελέγχουν αν τα εθνικά κράτη τηρούν τις συμφωνίες με το κοινό νόμισμα. Με το να απορρίπτουμε τις κυρώσεις δεν επιτυγχάνουμε τους επιθυμητούς στόχους. Δεν γίνεται οι χώρες που τηρούν τις συμφωνίες να σέρνονται με το χαλκά στη μύτη από τις άλλες. Η σωστή απάντηση είναι ενίσχυση της ΕΕ και περισσότερος έλεγχος». Και πρόσθεσε: «Όποιος δεν είναι πρόθυμος να εκχωρήσει εθνική κυριαρχία, θα διαπιστώσει, ότι η διατήρηση της σταθερότητας του κοινού νομίσματος είναι μια εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση»(σχόλιο: ας αρχίσει η Γερμανία με την δική της κυριαρχία, για το καλό παράδειγμα!).
Ο Αισχύλος αναγνώριζε την Θέμιδα ως μητέρα του γενάρχη του ανθρωπίνου γένους, του Προμηθέα. Σύμφωνα με την Ελληνική Μυθολογία ανήκε στους Τιτάνες(κυρίαρχοι θεοί πριν τους Ολύμπιους), τα παιδιά της Γαίας και του Ουρανού. Αυτή, κατά μια άποψη, εμπιστεύθηκε τον νεογέννητο Δία στην αίγα Αμάλθεια στην Κρήτη. Αποτελούσε την ανθρωπόμορφη προσωποποίηση της φυσικής και ηθικής τάξης και της εθιμοτυπίας. Η λέξη θέμις παράγεται από το ρήμα τίθημι και δηλώνει αυτό που έχει τεθεί, το ισχύον. Αντιπροσωπεύει τον νόμο και την απαρασάλευτη τάξη, το θείο δίκαιο. Ο Ησίοδος την συμπεριέλαβε στους πρώτους θεούς κόρη του πρώτου θεϊκού ζεύγους, Ουρανού και Γαίας η οποία στη συνέχεια εμφανίζεται ως η 2η σύντροφος του Δία. Ο γάμος του μαζί της σηματοδότησε, μετά την κατάποση της 1ης του συζύγου Μήτιδος, τη σταθεροποίηση της βασιλείας του πιο δυνατού από όλους τους θεούς. Μια βασιλεία που από εκείνη τη στιγμή ήταν εγγύηση σταθερών κανόνων που ισχύουν για θνητούς και θεούς. Η Θέμις στη μυθολογία είναι εκείνη που θεσμοθετεί. Το δίκαιο που αντιπροσωπεύει είναι ιερό και ισχύει και για τους θεούς. Είναι ανώτερο ακόμη και από τη βούλησή τους. Είχε τρισυπόστατη εκπροσώπηση ως θεά φυσικής τάξης, θεά της ηθικής τάξης και προφήτης θεά, ιδιότητα που την κληρονόμησε από την μητέρα της Γαία. Έτσι θυγατέρες της Θέμιδος ως εκπροσωπούσα τη φυσική τάξη φέρονταν οι Ώρες(= οι εποχές με το τυπικό της ακριβούς εναλλαγής των), ως εκπροσωπούσα την ηθική τάξη φέρονταν η Ευνομία, η Δίκη, και η Ειρήνη, που αποτελούν τα υπέρτατα αγαθά μιας κοινωνίας και οι Μοίρες(Κλωθώ, Λάχεση και Άτροπος) που προσωποποιούσαν το πεπρωμένο κάθε ανθρώπου και στις οποίες ο πατέρας τους Δίας τις είχε αναθέσει να διανέμουν στους ανθρώπους τα αγαθά και ως εκπροσωπούσα την προφητεία φέρονταν οι Νύμφες και η παρθένα Αστραία, επίσης προσωποποίηση της δικαιοσύνης. Αρχικά η Θέμις έχοντας κληρονομήσει την μαντική ικανότητα από την μητέρα της αντικατέστησε εκείνη 1η στο Μαντείο των Δελφών. Μετά το απέδωσε στην αδερφή της Φοίβη, εγγονός της οποίας ήταν ο Απόλλων. Όταν γεννήθηκε ο Απόλλωνας του έδειξε ιδιαίτερη αγάπη και στοργή και σύμφωνα με τη μυθολογία του πρόσφερε τροφή, θεωρούμενη έτσι και τροφός του και παραδίδοντάς του αργότερα και το Μαντείο. Ο Όμηρος τονίζει ότι η Θέμις εκτελεί παρά τον Δία καθήκοντα κήρυκα και ότι εξ ονόματός του συγκαλούσε τα συμβούλια των ολυμπίων θεών και επόπτευε την τάξη στις τελετές των συμποσίων τους. Αυτή κάθε φορά εξαγγέλλει τις αποφάσεις του Δία εξ ου και αποκαλούνταν «Διός θέμιστες» όπως λέγονταν οι νόμοι και οι αποφάσεις που δημιουργούσαν οι άνθρωποι κατ’ εικόνα της δικαιοσύνης του Ολύμπου. Μ’ αυτές τις αντιλήψεις ο Ησίοδος έπλασε στη Θεογονία την Θέμιδα, ως σύζυγο του Δία, αφού η ιδέα της τάξης είναι συνυπάρχουσα ιδιότητα του υπέρτατου θεού. Έτσι παρουσιάζεται η Θέμις προστάτιδα του δικαίου και της φιλοξενίας και τιμωρός κάθε παράβασης επ’ αυτών, ιδιαίτερα κατά του Πάριδος που καταπάτησε τις αρχές, με τον Τρωικό πόλεμο που συναποφάσισε με τον Δία. Η Θέμις προσαγορεύονταν άλλοτε Ιχναία θεά, δηλ. θεά που αναζητεί ίχνη αδικοπραξιών και Πανδερκής θεά εκ του γεγονότος ότι τίποτε δεν της διέφευγε. Επί του τελευταίου κάποιοι μυθογράφοι θεώρησαν την Θέμιδα κόρη του Ήλιου υπό το φως του οποίου ουδέν αποκρύπτεται. Μάλιστα λεγόταν πως η Θέμις έβλεπε τα πάντα πριν ακόμα τα δουν οι άνθρωποι. Από αυτό κρινόταν και ως μάντης θεά. Επ’ αυτού ο Αισχύλος αναγνωρίζει την Θέμιδα μητέρα του προορατικού Προμηθέα. Ιερά της υπήρχαν σε Θεσσαλία, Αττική, Βοιωτία και Ολυμπία.
Υ.Γ.: η Θέμις είχε κριτήρια πριν επιβάλλει λοιπόν κυρώσεις. Δεν εκβίαζε… Το βράδυ μακάρι να έχει αποτέλεσμα εκλογικό αρμόζον στην προσωπικότητα της καγκελαρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου