Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

ΤΟ ΔΝΤ ΕΣΒΗΣΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ(και της Ευρώπης)

ΤΟ ΔΝΤ ΕΣΒΗΣΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ(και της Ευρώπης)
[συγχαρητήρια για την γενοκτονία που διαπράττετε]
Ελλάδα, χώρα απαισιοδοξίας-Ένα από τα «κατορθώματα» των μνημονιακών..
Στις 5 πιο απαισιόδοξες χώρες του πλανήτη παρέμεινε η Ελλάδα το β’ τρίμηνο του 2012, με την καταναλωτική της εμπιστοσύνη να διαμορφώνεται στις 43 μονάδες και να βρίσκεται σταθερά τα τελευταία 2 χρόνια κάτω από τις 60 μονάδες, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen. Σύμφωνα με την έρευνα, 9 στους 10 Έλληνες θεωρούν πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, ενώ εξίσου μεγάλο ποσοστό από αυτούς πιστεύει πως η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες. Με τα έσοδα των Ελλήνων καταναλωτών να έχουν μειωθεί σημαντικά και την ανεργία να έχει φτάσει σε πρωτοφανή επίπεδα, δεν προκαλεί έκπληξη πως η οικονομία και οι εργασιακές προοπτικές αποτελούν τις μεγαλύτερες ανησυχίες των Ελλήνων, με ποσοστά που είναι τα υψηλότερα παγκοσμίως(46% και 44% αντιστοίχως). Επιπλέον, σχεδόν 4 στους δέκα10 Έλληνες δηλώνουν πως δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών του αναγκών. Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο που έχει καταγραφεί ποτέ στην έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης των Ελλήνων και ένα από τα υψηλότερα παγκοσμίως για το β’ τρίμηνο του 2012. Στην τελευταία θέση βρέθηκε η Ουγγαρία με 30 μονάδες, ενώ την ακολουθούν η Πορτογαλία με 40 μονάδες και η Ιταλία με 41 μονάδες. Οι 10 πιο αισιόδοξες χώρες προέρχονται αποκλειστικά από την Ασία και τη Μέση Ανατολή, ενώ 8 από τις 10 πιο απαισιόδοξες προέρχονται από την Ευρώπη. Η Ινδονησία έγινε η πιο αισιόδοξη χώρα του πλανήτη, με την Καταναλωτική της Εμπιστοσύνη να βρίσκεται το α’ τρίμηνο του 2012 στις 120 μονάδες, ενώ την ακολουθούν η Ινδία(119 μονάδες) και οι Φιλιππίνες(116 μονάδες). Σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen, ο παγκόσμιος δείκτης μειώθηκε το β’ τρίμηνο κατά 3 μονάδες στις 91 μονάδες. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στον δείκτη της Παγκόσμιας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen οι 100 μονάδες αποτελούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας. «Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο είναι εμφανές πως παραμένουν εξαιρετικά επιφυλακτικοί με τα έξοδα τους. Η παρατεινόμενη Ευρωπαϊκή κρίση, σε συνδυασμό με την επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης της Κίνας και της Ινδίας, επηρέασε τις παγκόσμιες αγορές και επανέφερε την αβεβαιότητα σε αρκετά σημεία του πλανήτη, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να περιορίσουν τα χρήματα που δαπανούν», δήλωσε η Ματίνα Μπάδα, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Nielsen Ελλάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου