Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ… ΤΡΑΓΟΥΔΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΤΑΛΑΡΑ!

Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ… ΤΡΑΓΟΥΔΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΤΑΛΑΡΑ!
Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς! Αυτό το ξέχασε ο Νταλάρας τον τελευταίο καιρό και έχει καταστρέψει ό,τι έφτιαξε 42, όπως είπε μετά το τελευταίο γιαούρτωμα, χρόνια. Τελευταίο «θύμα» του, η ίδια του η σύζυγος, πρώην υφυπουργός Εργασίας(της Ελλάδας, αν και είναι ανέκδοτο πια η ύπαρξη υπουργείου Εργασίας εδώ και με θέση και για υφυπουργό μάλιστα-για να μετρούν μάλλον 2 φορές τους ανέργους και τα «λουκέτα»-) Άννα Νταλάρα, α’ ξαδέρφη του Υπουργού Γιάννη Ραγκούση. Μπορεί να μην την ψήφισες, αλλά άλλοι την ψήφισαν και αυτήν και το ΠΑΣΟΚ! Δεν καταλαβαίνω, πώς δεν είσαι ΠΑΣΟΚ και επικροτεί το πολιτικό κτήνος-σύμβολο του «κινήματος» Πάγκαλο;! Πώς δεν είσαι ΠΑΣΟΚ και καταδέχεσαι την συμπεριφορά της γυναίκας σου και της οικογένειάς της(βλ. 27(!) σπίτια); Αφού το βλέπεις ότι το μιλητό δεν το’ χεις, καλύτερα να τραγούδαγες μόνο. Δεν σώζεσαι με τίποτα… Πού ξέρεις εσύ ότι όλοι οι διαμαρτυρόμενοι ήταν φασίστες που σε φοβούνται;!  Δήλωσε: «Την αυτάρκειά μου και την αυτονομία μου, την ιδεολογική και την κοινωνική, αυτή πληρώνω(σχόλιο: και εμείς πληρώνουμε άλλων χρέη). Φοβούνται την αντοχή μου, τη διάρκεια και τις απόψεις μου(σχόλιο: για τα ψάρια και την κυριαρχία-από εκεί άρχισε το θέμα, αλλά το ξεχνάει μάλλον-). Δεν θέλουν τους ανθρώπους ελεύθερους(σχόλιο: δεν είπε ότι έχουμε δημοκρατία, αλλά ένιωσε όπως στην χούντα, μετά το τελευταίο;!). Εγώ όμως είμαι «παρών», ακόμη...».  Η δήλωσή του: «Δεν με εκπροσωπεί κανένα κόμμα αυτή τη στιγμή(σχόλιο: μην φτύνεις από το πιάτο που σε θρέφει). Είμαι μόνος μου. Δεν ταυτίζομαι με το ΠΑΣΟΚ, έχω άλλες απόψεις»(σχόλιο: που… συμπτωματικά, είναι αρεστές ή παρόμοια ίδιες με των «σοσιαλιστών»). […] «Δεν ψήφισα τη γυναίκα μου», […] Πάντως, δεν τρέχει κάστανο με την Άννα Νταλάρα. Είναι σε άλλο σύμπαν. Φασίστες οι διαμαρτυρόμενοι και εθνικιστές όσοι θέλουν δικαιοσύνη στα ελληνοτουρκικά και την Κύπρο. Αυτοί σε έκαναν τον ΝΤΑΛΑΡΑ και αυτοί σε κάνουν τώρα τον ΓΙΩΡΓΑΚΗ. Όχι για τα σπίτια τα μεγάλα, αλλά για την συμπεριφορά σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου