Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Ο… ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ(τάπα Παπουτσή στον… αδιάβαστο)

Ο… ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ(τάπα Παπουτσή στον… αδιάβαστο)
Είναι μια ωραία ατμόσφαιρα οι «σοσιαλιστές». Αφού επέστρεψε ο… Callahan στο πόστο του, με το αλλαγμένο έστω όνομα, έριξε μπηχτή στον «δεν φταίω εγώ» προκάτοχό του. Ο Χρυσοχοΐδης είπε ότι ο Παπουτσής διέλυσε την αστυνομία και ο τελευταίος σήμερα τον τάπωσε, θυμίζοντάς του ότι έχει δυσκολία στην ανάγνωση. Δεν υπάρχει το «επίπεδο» του ΠΑΣΟΚ και γενικά των πολιτικών «μας». «Ο απολογισμός μου είναι στη διάθεση του κ. Χρυσοχοΐδη για μελέτη και αξιοποίηση του έργου μου. Κι ελπίζω να μην έχει την ίδια τύχη και την ίδια αντιμετώπιση με το Μνημόνιο. Εννοώ να τον διαβάσει αυτή τη φορά». Ταβανόπροκα! «Δεν διάβασα το μνημόνιο, γιατί είχα άλλες υποχρεώσεις, είχα άλλα καθήκοντα. Είχα να αντιμετωπίσω το έγκλημα ως υπουργός Προστασίας του Πολίτη, δεν ήταν δική μου δουλειά να μελετήσω το μνημόνιο». Καταλαβαίνουμε πόσα δεν διάβασαν και για πόσα αντέδρασαν με ένα ΔΕΝ φταίω, ΔΕΝ ήταν δική μου δουλειά…     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου