ΕΠ’ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΕΝΑΡΞΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ(02/05/1919) ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΒΕΛΗ ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ(δεν την σταματάνε οι φωνές μας, ούτε η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ χαμπαριάζει από «υστερικούς», κατά αυτούς, «κολλημένους» Έλληνες)
Η υποψήφια του Φώτη Κουβέλη και της ΔΗΜ.ΑΡ. στον Πειραιά, Μαρία Ρεπούση, προκαλεί και πάλι(ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ)! Σταθερή στις ανθελληνικές της θέσεις, ενοχλημένη βαθύτατα από τις Χριστιανικές εικόνες στα σχολεία, την προσευχή, διατυπώνει ανοιχτά τη θέληση της Δημοκρατικής Αριστεράς για την είσοδο της Τουρκίας στην Ευρώπη, και επιμένει πως πρέπει να έχουμε κοινά βιβλία ιστορίας στα σχολεία, με την Τουρκία! Το ότι η Τουρκία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ευρωπαϊκή, ούτε καν γεωγραφικά, χώρα δεν έχει καμία σημασία… Δεν λέμε το γιατί δεν την θέλουμε στην Ευρώπη με το ζόρι(= σπρώξιμο «εταίρων»-ο Oli Rehn έδωσε στα «καρντάσια» το… πάσο το 2004), γιατί για την «ιστορικό» Ρεπούση αυτά είναι «εθνικιστικά»! Η Τουρκία λέει Ρεπούση, αλλά και «1821» ΣΚΑΪ, και κολλάει το στόμα της, σαν να έχει φάει ο Erdogan 5 ταψιά μπακλαβά μονοκοπανιά! Εν τω μεταξύ το «βιβλίο» της με τον… συνωστισμό δεν αποσύρθηκε από την Διαμαντοπούλου πριν πάει να μας δώσει την «ανάπτυξη» στο νέο της πόστο! Ο Μπαμπινιώτης το απέσυρε και οι Τούρκοι νευρίασαν. Για την «κυρία» μόνο ο ναζιστικός χαιρετισμός της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ είναι πρόκληση. Συμφωνούμε, αλλά όταν αρνείστε ότι οι Μ. Δυνάμεις μας έχουν προδώσει, από κοινού με τους «Έλληνες» ηγέτες και παράγοντες από την Επανάσταση ως σήμερα(δεν έχει διαβάσει «ιστορικός» πράγμα για τις κρίσεις, οικονομικές και πολιτικές, τους πολέμους, τα εθνικά ζητήματα και την εμπλοκή των «συμμάχων» ή κατακτητών;) καλύτερα να μην μιλάτε και να ανοίξετε καμιά εγκυκλοπαίδεια. Δείτε τι θέλει να μπάσει ο Κουβέλης στην Βο(υ)λή των Ανθελλήνων. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΘΥΜΑΤΑ λέει η «κυρία».
ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ(17/04/2012). Σαν να τα έχει γράψει αυτή και η Δραγώνα! Ενώ το βιβλίο Ιστορίας που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στη ΣΤ’ Δημοτικού εξυμνεί τις «προοδευτικές» προσπάθειες των Οθωμανών να ενισχύσουν την εκπαίδευση των Ελλήνων κατά την Τουρκοκρατία -και ξεχνάει το κρυφό σχολειό- το αντίστοιχο εγχειρίδιο της γείτονος διδάσκει στους Τούρκους μαθητές ότι:
-Σελίδα19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».
-Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη». (!!!) -Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».
-Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας. Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».
Αυτά και άλλα πολλά αλιεύει κάποιος από την 1η κιόλας ανάγνωση του βιβλίου Ιστορίας(έκδοση 1996) το οποίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου 8ετούς υποχρεωτικής φοίτησης. Το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται «Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο»(EgeDenizinde TurkHaklari) και κυκλοφόρησε για 1η φορά στη γείτονα το 1955 με την υπογραφή του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Mechmet Saka των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου-μεταξύ αυτών και ο ελληνικός-ήταν τουρκικής προέλευσης! **Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωίτες, Μυκηναίους, Ίωνες, Τρώες και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο. Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες, οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού», του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»! Ακόμη πιο προχωρημένη είναι η εργασία του Selachatin Salizik(Turk Yunaniliskilerive filiki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο, ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το…2480 π.Χ. και ότι ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής. Η εργασία του εγκρίθηκε απ’ το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία. ..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου